What's up!!! - Reisverslag uit Townsville, Australië van Robert Broeksema - WaarBenJij.nu What's up!!! - Reisverslag uit Townsville, Australië van Robert Broeksema - WaarBenJij.nu

What's up!!!

Blijf op de hoogte en volg Robert

01 December 2014 | Australië, Townsville

Heey mensen van het koude leven!

Een berichtje vanuit het bloedhete Australië (33 graden vandaag, maar gevoelstemp was haast hoger)! Weer veel meegemaakt en gedaan. We zijn richting Adelaide gereden en hebben ergens een surfplek gevonden en we hebben toen (prive) surfles gehad van een man die eerder met wedstrijden mee deed, zelfs jurylid is geweest en nu surf boarden maakt. Hoe vet is dat? Wel was de zee best ruw voor beginnelingen, maar we hebben zeker een paar keer op het board gestaan! Helaas zijn we tijdens onze "stoere" actie onze gopro kwijtgeraakt! Robert was ons aan het filmen tijdens het surfen en ineens was hij weg! Helaas niet meer terug gevonden, maar we hebben een nieuwe terug gekocht ivm de whitsunday's, daarvoor hadden we het ook gehaald. We mochten van die surfleraar in zijn tuin kamperen, lekker makkelijk en goedkoop ;-). Daarna verder gereisd naar Adelaide, maar tussen Beachport en Adelaide zat alleen maar snelweg, dus dat was redelijk saai. Een rechte weg waar je echt bijna niemand tegenkomt.
We hebben op een national park gekampeerd en toen hebben we 's avonds bij onze Italiaanse Aussies buurtjes gezeten! Super lachen en gezelligheid, ze wilde ons volgensmij gewoon dronken voeren. En het feit dat Robert meer had gedronken dat mij zegt denk ik al genoeg! Op dat national park was verder niemand en 's avonds kwamen allemaal kangoeroes bij ons kijken! Zo'n negen of tien tegelijk, echt heel erg gaaf.
Eenmaal in Adelaide hebben we lekker de toerist uitgehangen.
Vanmorgen vroeg zijn we om kwart voor 4 opgestaan omdat we met het vliegtuig 06.00 uur naar Sydney en dan door naar Cairns zouden vliegen! Pff drukke dag gehad, veel gereden (met een nieuwe auto) dus na een kort nachtje duiken we zo ons bed in. Morgen vertrekken we van Townsville naar Airlie beach omdat we woensdag naar de whitsundays gaan. Lekker snorkelen en op het dek van de boot een nachtje slapen. Wat nog op de planning staat: Daintree Rainforest, dagje Cairns, nog een dagje snorkelen maar dan bij de reaf(moet weer totaal anders zijn als de whitsundays), blue mountains. Dus kortom hebben we veeeeelste weinig tijd en genieten van elke dag.
Ik probeer wat foto's erop te zetten!!!

Tot snel!

• 01 December 2014 - 14:08

Carin En Herbert:

Mensen van het koude leven?? Jaja, wacht maar tot jullie terug zijn haha.
    Weer een mooi verslag van hoe jullie genieten. Leuk om te lezen. Australië is inderdaad een erg mooi land. We kunnen ook niet wachten tot we de foto's en filmpjes kunnen bekijken.
    Zo te lezen nemen jullie in Nederland nog weer vakantie om bij te komen van Australië?? ;) Wat een programma zeg, maar het klinkt wel superleuk allemaal.
    Geniet er nog even van samen. Dikke kus van ons en een lik van Checca!

• 01 December 2014 - 14:08

Carin En Herbert:

Mensen van het koude leven?? Jaja, wacht maar tot jullie terug zijn haha.
    Geniet er nog even van samen. Dikke kus van ons en een lik van Checca!

• 02 December 2014 - 12:03

Ivana:

Hey Aussies!

Jullie genieten er mooi van zie ik al.
    Het ziet er prachtig uit op de foto`s. Ben ook erg benieuwd naar de verhalen en alle foto`s die jullie gemaakt hebben.
    Jullie hebben al veel meegemaakt daar van de bevolking heel leuk.
    Laatste week is alweer aangebroken, wat gaat de tijd dan weer snel he.

Geniet er nog maar van de laatste week!

Dikke kus van mij!

• 04 December 2014 - 15:08

Naomi:

Hallo,
    Ojeee wat een leven 33 graden

• 04 December 2014 - 15:14

Naomi:

Hallo,

Net een kwartier zitten typen zie ik alleen mijn eerste paar woordjes staan. Maar ff een stukje opnieuw dan. 33 graden wat een leven zeg, en wij maar om 7 uur sochtends de autoruiten krabben om te gaan werken brr.. dat zal straks wel erg wennen zijn voor jullie. Maar wat leuk om zoveel verschillende plaatsen en mensen tegen te komen. En wat gaaf surflessen, ik had jullie wel willen zien staan op een plankje in die hoge golven. Robert meer gedronken dan jou?? Kan dat ja hahah..hoe waren de tussen vluchten?

Geniet er nog lekker van saampjes, xx uit het koude grijze pandre

• 06 December 2014 - 19:30

Anneke:

Wat heerlijk dat jullie je zo vermaken, helaas is het al zo voorbij! !! Met de foto's lukt het me niet zo goed, maar ligt denk ik aan mij" domme blondje "? Nog veel plezier deze laatste dagen, het is hier koud hoor. Laat je ma e n pa winterjassen meenemen!!!! Geniet nog even, liefs van ons.:-)