Daar zijn we weer!! - Reisverslag uit Grampians, Australië van Robert Broeksema - WaarBenJij.nu Daar zijn we weer!! - Reisverslag uit Grampians, Australië van Robert Broeksema - WaarBenJij.nu

Daar zijn we weer!!

Blijf op de hoogte en volg Robert

21 November 2014 | Australië, Grampians

Heey heey

daar waren we weer. Tijdje niets van ons laten horen omdat er bijna nergens wifi is en we anders heel erg slecht bereik en alles hebben.
Afgelopen week zijn we naar Melbourne geweest, we moeten eerlijk zeggen dat het ons een beetje tegenviel. We waren de weg kwijt en het was niet de mooiste wijk waar we in liepen, daarnaast was het ook nog eens koud. Blijkt dat het in Victoria / Melbourne het vaak slecht weer is. Nou dat hebben we geweten, we hebben een week koud weer en regen gehad.
Nog wel wat leuke dingen gezien en gevonden, we zijn met zo'n tram rond geweest, een mooie graffiti straat bewonderd en de treinstation was erg mooi.
Daarna zijn we richting the great ocean road geweest. Erg mooie route om te rijden, alsof je in de bergen rijd, maar dan langs water. We hebben genoeg foto's en filmpjes.
Van de week op een camping Australiers ontmoet, die komen uit Adelaide, hele avond bij hun gezeten. En als we in Adelaide waren moesten we maar bij hun op de koffie komen. Ook als er problemen waren, konden we op hun terug vallen. Hoe cool is dat? We hebben gewoon kennissen nu in Australië :P. Je hebt hier heel erg veel aanspraak, mensen vragen waar je vandaan komt, zeggen altijd goedendag en zijn erg behulpzaam. Vandaag zijn we naar the Grampians geweest. Erg mooi, we hebben een berg beklommen (alleen maar rotsen!) en zijn naar de watervallen geweest, super mooi en eindelijk mooi weer, we zijn zelfs iets verkleurd. Morgen word het ook zo'n 32 graden met bewolking en zondag word het zonnig, dan willen we kijken dat we een lesje surfen kunnen regelen! We hebben dan nog een week de auto en rijden dan naar Adelaide langs de kust op. Morgen gaan we naar Portland (einde van the great ocean road), daarna naar Mount Gambier (ze hebben daar een vulcaan wat nu gevuld is met helder blauw water) en daarna naar Adelaide.
Nog genoeg te zien en te beleven, maar we genieten van al het moois hier. Iedere dag is weer een avontuur!

Ik weet niet wanneer we er weer wat op kunnen zetten, dat blijft een verrassing hier. Ook probeer ik wat foto's erop te zetten, maar de vorige keer lukte dat niet omdat we te weinig mb hier hebben.. we will see!

SEE YA

• 21 November 2014 - 15:04

Carin En Herbert:

Hallo wereldreizigers,

Het is te zien dat genieten jullie goed af gaat. Wat een super mooie foto's zeg. En wat een prachtige omgeving. Jammer dat het weer niet altijd goed was.
    Van de week met Nellie en Willem mee geweest naar de lezing over Australië. Dat was erg interessant en net zulke schitterende foto's te zien als jullie gemaakt hebben.
    Hier gaat alles goed. Checca is erg lief en doet het goed.
    Heel veel plezier nog en we zien wel wanneer en of jullie weer wifi hebben.
    Dikke kus van ons xxx

• 21 November 2014 - 16:46

Marko & Kim:

Hej Charly en Robert

Hele mooie foto's en wat leuk dat jullie
    Je zo vermaken! 32 graden ach ja waarom
    Ook niet hier is het zo'n 7 graden

• 21 November 2014 - 16:50

Marko & Kim :

Volgens mij is het posten van mijn
    Vorige bericht niet helemaal goed
    Gegaan, niet alles is zichtbaar :(
    In ieder geval nog veel plezier!
    Liefs ons

• 21 November 2014 - 23:14

Naomi:

Hoi hoi robert en charline,

Wat blijft het leuk om jullie reis verslagen te lezen. En wat een onwijs gave foto's! En 32 graden is ook echt een straf pfff hier een dikke winterjas en een das om.
    Geniet ervan, dat jullie nog maar vele mooie ervaringen, mensen en bezichtigen mogen meemaken