Hi Mate!!!! - Reisverslag uit South Melbourne, Australië van Robert Broeksema - WaarBenJij.nu Hi Mate!!!! - Reisverslag uit South Melbourne, Australië van Robert Broeksema - WaarBenJij.nu

Hi Mate!!!!

Blijf op de hoogte en volg Robert

12 November 2014 | Australië, South Melbourne

Lieve mensen,

eindelijk een berichtje van ons.. eerste week was heel erg indrukwekkend en vloog voorbij. Van woensdag tot zaterdag in Sydney geweest. We hebben daar echt de toerist uitgehangen, in de tourbus rondgereden, whale watching, opera house bekeken, brug, the rocks.. teveel om op te noemen. Echt super relaxed hier, iedereen spreekt je aan en vooral sinds we met de campervan op pad zijn vraagt iedereen waar we naartoe gaan en geven ook tips. Links rijden was ff wennen, we vonden het raar dat ze op onze weghelft reden :P.
Gelukkig nog geen spinnen gezien, vandaag 1 koala en morgen gaan we naar phillip Island en naar een plek waar veel kangoeroes komen.
We zitten nu net boven Melbourne en verblijven tijdens Melbourne in een hostel. Na een paar dagen rijden we via de Great Ocean Road naar Adelaide. We weten niet precies wanneer we weer wat kunnen posten, want veel wifi punten hebben ze niet op national parken en campings.
Temperatuur vandaag was 31 graden en zo blijft het waarschijnlijk nog wel even.

Byebye, cheers, have a nice day! Zoals de Aussies het hier zeggen.

• 12 November 2014 - 11:39

Carin :

Hallo schatjes, was fijn om met jullie te skypen en even te hebben gezien. Jullie zien er goed uit. Ik was via iemand al op de hoogte dat wifi in Australië niet echt een hot item is. Super dat jullie zo genieten van Australië en zijn inwoners. Het geeft ons tenslotte als thuisblijvers ook een gerust gevoel. Jullie beginnen er al een beetje als aussies uit te zien

• 12 November 2014 - 13:13

Willem En Moeders:

hoi kids wij hebben jullie verslag gelezen geniet van alle mooie dingen
    liefs van ons

• 12 November 2014 - 20:29

Naomi:

Eeey,

Wat leuk om wat van jullie te lezen. En wat fijn dat jullie het naar jullie zin hebben (had ook niet anders verwacht in zo'n mooi land). Nog heel veel plezier en mooie momenten daar saampjes.

Groetjes uit het koude nederland
    Xx naomi en natuurlijk ook van bas en femm

• 13 November 2014 - 00:07

Margje:

Heee toppers,

Wat leuk van jullie te horen!! Klinkt erg goed allemaal. Have fun daar, lekker genieten!

Xx Margje